DOCK jaarverslag 2015 in waaiervorm

15-06-2016

Voor DOCK was 2015 een jaar van groei. Enerzijds groei vanuit de organisatie zelf, anderzijds door middel van fusie met een partner in het welzijnswerk. In het jaarverslag van 2015 staat beweging centraal. Beweging in de organisatie, maar ook beweging bij medewerkers, vrijwilligers en mensen die om hulp vragen. Elke mens dat in beweging komt, wordt daar gelukkiger van, gezonder en voelt zich meer verbonden met zijn of haar leefomgeving. Beweging geeft richting aan het leven en roept ook weer nieuwe bewegingen op.

Interviews
In het jaarverslag 2015 interviews met medewerkers, vrijwilligers en cliënten plus de gebruikelijke zakelijke overzichten.

Het jaarverslag 2015 is in een bijzondere waaiervorm gegoten.

Klik hier voor de digitale versie van het jaarverslag 2015, waarbij de bladzijden op de gebruikelijke manier gerangschikt zijn.

Wie de papieren waaier wil ontvangen, stuur een mailtje naar info@dock.nl.

waaier-jaarverslag-2015

Meehelpen in de buurt?

Buurtgenoten kunnen elkaar altijd een handje helpen.

DOCK is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die kunnen helpen in de buurt. Dat kan bij van alles zijn: van boodschappen doen voor iemand, helpen bij het ordenen van de administratie tot het geven van computercursussen. Alle soorten vrijwilligers zijn van harte welkom.

Ik wil mijn hulp aanbieden