DOCK

Onze sociaal werkers werken gewoon door en doen zoveel mogelijk hun best om in contact te blijven. Door gesprekken op straat, telefonisch of online. We ontwikkelen met onze partners nieuwe initiatieven om mensen die dat nodig hebben, te bereiken en te ondersteunen.

Getoond aanbod met label:

CHATPoint

Heb je een vraag? Dan zijn wij bereikbaar via de telefoon, maar je kunt ook vanaf vandaag met ons chatten via CHATPoint op de website van www.solnetwerk.nl. De collega’s van SOL & DOCK zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:30-16:30 uur.

#GoedeburenBuurt

Ouderen en kwetsbare buurtbewoners lopen door het advies binnen te blijven tegen praktische zaken aan. Daarom staat er een team klaar voor praktische hulpvragen. Denk aan het halen van boodschappen, medicijnen ophalen, hond uitlaten. SOL coördineert de vragen die binnenkomen en zorgt ervoor dat ze worden uitgevoerd in samenwerking met partners. Ook #goedeburen die zich aanmelden via SOL worden via dit team gekoppeld aan de organisaties die ondersteuning nodig hebben, om ouderen en kwetsbare buurtbewoners zo snel en goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

Actief telefonisch benaderen van bewoners

Bewoners die normaal gesproken deelnemen aan onze groepsactiviteiten, bijeenkomsten en inloopspreekuren bellen wij op om onze bereikbaarheid kenbaar te maken, een praatje te maken en daar waar nodig hulp te bieden.

75+ huisbezoeken

De Huizenbezoeken 75+ zijn uitgesteld. Heeft u een huisbezoek gepland staan? Medewerkers nemen contact met u op om een praatje te maken, bereikbaarheid kenbaar te maken en daar waar kan verdere hulp te bieden.